marți, 30 iunie 2015

You only hate the road when you're missing home!

Asa ma simt eu acum, m-am luptat cu capitala timp de 10 ani dar îmi e dor nebun de casa, de familie, de prieteni asa ca, ma întorc acasă, acolo unde ma simt bine, unde nu îmi lipsește nimic, unde este cald si frumos.
Am încercat sa ma adaptez printre străini dar am realizat ca tot mai bine este acasă.
Nu regret nimic din ce am făcut, acum ceva timp asta îmi era visul, sa reușesc in capitala si asa am făcut doar ca au trecut anii si am început sa ma maturizez, sa ma schimb iar acum am obosit si simt ca tot mai bine este acasă.
De ce nu mi-am ascultat părintii când îmi spuneau asta? Poate unele lucruri nu le poți învăța dacă nu treci prin ele, fără sa realizezi singur, fără sa simti ce-ți dictează inima, unde te cheamă sufletul.
Asa ca...ma duc acasă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu