duminică, 28 iunie 2015

Stea cazatoare indeplineste-mi dorinta mea arzatoare!

In ultima vreme am tot stat sa ma gandesc ce conteaza mai mult in viata si ce sa cer de la ea. Asa mi-am data seama ca daca nu ma ajut eu pe mine, sa fiu eu bine cu mine si sa am sufletul impacat atunci nimic nu-mi va merge in viata asa cum trebuie, este exact ca in varianta cu instructiunile de urmat in caz de accident aviatic: in caz de urgenta mai intai iti pui tie masca de oxigen si abia apoi ii ajuti pe ceilalti.

Exact la fel este si in viata de zi cu zi, mai intai sa fii tu bine cu tine insuti ca apoi sa-i poti ajuta pe cei din jurul tau.
Stiu ca suna a egoism dar daca stati putin sa va ganditi, nu este deloc asa.
O parere proasta de sine va influenta si relatiile cu cei din jurul tau...cu iubitul, familia, prietenii, copilul, etc.
Asa ca, sa poti avea o viata fericita si implinita, in primul rand trebuie sa ai grija de tine si de nevoile tale, sa incerci sa te rupi macar putin din rutina zilei si sa te bucuri de micile placeri ale vietii, de ce te face pe tine fericit/a.
Este un sfat greu de urmat, sunt constienta ca nu exista timp, bani si treburi pe care sa le poti lasa pe maine, dar cat o mai poti duce asa, va veni ziua in care vei claca si vei lasa totul balta iar cei din jurul tau nu vor mai intelege nimic.

O sa dai vina pe familie, pe iubit si pe prieteni ca nu te-au auzit atunci cand le spuneai ce-ti place si te bucura pe tine, dar nu uita, nu este datoria lor sa te faca pe tine fericita, este datoria ta, este doar viata ta si in primul rand tu trebuie sa te asculti pe tine iar daca nu faci asta cum te astepti ca restul sa o faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu