marți, 23 iunie 2015

Ce inseamna dragostea?

Pana de curand, daca m-ai fi intrebat daca cred in dragoste iti spuneam ca nu, nu exista acea dragoste adevarata….pana de curand. 

Apoi am inceput sa ma gandesc ce inseamna pentru mine dragostea adevarata, cum o vad eu, ce mi-as dori eu de la ea si mi-am dat seama ca exista, doar ca depinde cum o privim, pentru fiecare dintre noi dragostea reprezinta altceva.
Multi isi doresc o persoana cu care sa isi petreaca tot timpul, sa le faca micul dejun, sa le alinte, sa le pupe de noapte buna, sa le spuna cat de bine arata, sa le faca sa rada, sa isi petreaca toata viata (zi si noapte) alaturi de acea persoana.
Da, suna foarte frumos dar…ce imi doresc eu de la dragoste, sau mai bine spus de la persoana iubita: NIMIC.
Stiu ca o sa imi faca cafeaua dimineata (macar la inceput), stiu ca o sa ma pupe de noapte buna, stiu ca o sa imi aduca uneori flori dar mai stiu si ca…o sa ma supere, sa ma certe, sa plece cand eu ii spun sa stea, sa ma faca sa sufar.
Asa ca…nu trebuie sa ai asteptari decat de la tine, iar daca ai plecat la drum cu cineva inseamna ca este acel cineva pe care tu il consideri cel mai bun pentru tine (chiar daca nu iti aduce cafeaua dimineata, chiar daca uneori te mai si enerveaza), este persoana pe care tu ai ales-o sa iti fie alaturi, pe care o accepti asa cum este si nu ceri decat sa fie sincera cu tine si sa te respecte.
Asa ca, nu imi doresc nimic de la dragoste dar cred in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu