marți, 23 iunie 2015

Toti stiu mai bine decat mine ce trebuie sa fac cu viata mea.

Daca ies afara, in parc cu cainele sigur se va gasi o babuta sa-mi spuna ca mai bine cresteam un copil decat sa cresc un caine.
Vreu sa-mi schimb job-ul, toata lumea se va gasi sa-mi zica ca nu este bine ce fac.
Ies imbracata intr-o rochie care mie chiar imi place, sigur se va gasi cineva sa-mi spuna ca nu-mi sta bine sau era mai bine daca imi luam pe mine un tricou si o pereche de blugi.
Ma tund...”mai bine iti statea cu parul lung”.
Plec la mare...”dar era vreme de mers la munte”.


Mereu voi primi sfaturi gratuite, pe unele probabil ca le voi asculta iar daca se va dovedi ca nu erau bune nici macar nu vor recunoaste ca mi-au dat un sfat prost....”Sfatul era bun, tu nu ai procedat corect”.
Asa ca ....nu spun ca nu trebuie ascultata parerea celorlalti, de cele mai multe ori pe mine m-a ajutat, dar...decizia este doar a mea asa ca fac doar ce simt eu ca este bine pentru mine
Nu ma las condusa de cei din jurul meu, dar retin ce mi-au spus, poate chiar imi statea mai bine cu parul lung. smile emoticon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu