joi, 25 iunie 2015

Ce-ti doreai când erai mic si unde ai ajuns?

Ce ne doream in copilarie sa facem cu viata noastra, la ce visam, care era pasiunea noastra si unde am ajuns.
Visai ca te vei face doctor...esti doctor?
Visai ca vei deveni inginer...esti inginer?
...............................................................
Visai...esti ce ai visat sa fii?
Eu, in copilarie nu mi-am dorit sa ma fac balerina, astronauta, profesoare...etc.
In copilarie imi doream o familie fericita...doar atat!
Si unde am ajuns astazi...inca imi mai doresc acele lucruri dar se pare ca nu este suficient sa-ti doresti pentru a se si indeplini, este nevoie de mai mult iar eu inca invat pentru a ajunge acolo unde mi-am dorit toata viata sa ajung.
Tu, ce ai facut cu viata ta, unde ti-ai dorit sa fii si unde ai ajuns?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu