marți, 23 iunie 2015

In dragoste...

In dragoste ranim si suntem raniti dar cand inveti ceva, atunci cand esti tu cel care ia decizia sa plece sau cand cel de langa tine pleaca fara a mai spune nimic?
V-ati gandit pana acum la asta?

Eu, mi-am dat seama ca atunci cand am fost eu cea care a plecat, am ramas doar cu o amintire frumoasa si atat dar cand el a plecat am stat sa ma intreb cu ce am gresit.
O relatie se cladeste si se destrama in doi asa ca, atunci cand esti parasit/a intreaba-te de ce. Poate nu ti-ai dorit cu adevarat ca relatia sa mearga mai departe, poate ca ai fost prea egoist/a si te-ai gandit doar la binele tau sau poate doar ai renuntat sa mai lupti.
Asa ca, uneori e bine sa suferi, doar asa incepi sa te reanalizezi si sa iti dai seama ce poti imbunatati sau schimba la persoana ta.
In dragoste, uneori e bine sa fii tu cel ranit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu