miercuri, 24 iunie 2015

Vreau sa fiu cu tine si nu stiu cum sa-ti spun asta.


Ma trezesc cu tine in gand, incerc sa-mi gasesc ceva de facut toata ziua ca sa nu ma gandesc iar la tine, dar vine seara si esti tot acolo, in gandul meu si tot ce-mi doresc este doar sa te visez.
Nu stiu cum sa-ti spun asta pentru ca imi e frica ca vei fugi asa ca...nu-ti marturisesc si tot ce fac este sa fiu distanta si sa ma prefac ca nu-mi pasa, ca nu ma intereseaza persoana ta si nu conteaza daca ma vrei sau nu.
Ce nu stii este ca nu-mi da pace gandul ca ai putea fi cu altcineva si vreau sa te pastrez doar aici cu mine, sa te sarut de noapte buna si sa-ti spun...buna dimineata.
Dar imi este mult prea frica de cum vei reactiona daca-ti voi spune tot ce simt asa ca tac si ma prefac indiferenta, ca nu-mi pasa.
Daca imi e frica sa-ti marturisesc ce simt, inseamna ca nu te am si nici nu te voi avea. Sunt o persoana realista si stiu ca atunci când am retineri nu sunt din vina mea.
Daca nu-ti pot marturisi tot se simt pentru tine inseamna ca tu m-ai facut asa si nu o sa iasa nimic bun din asta.

Asa ca, mai bine doar imi pun sentimentele pe foaie si ma retrag usor, pentru ca daca chiar simteam ca ma doresti cu adevarat iti spuneam cu mult timp in urma adevarul iar acum am obosit si nu stiu cine este cel vinovat, dar nici nu mai conteaza asta..te iubesc si iti doresc o viata fericita!

4 comentarii:

  1. Nu stiu cine esti, dar esti o mare proasta, altfel nu pot spune

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar cine incearca are izbanda, daca te refuza, te da la ziar? Da frau liber la sentimentele pe care le ai, nu sta ca muta, daca te iubeste sigur veti sfarsi printr-o casatorie frumoasa, daca nu, mergi inainte si gata. Ori n-ai experienta , ori esti bleaga. Scuze ca te jignesc in acest hal, dar genul asta de persoana , cum esti tu , imi faci mii de nervi.

    RăspundețiȘtergere