marți, 23 iunie 2015

De ce merita sa iubim...

Din ce in ce mai multa lume spune ca iubirea nu merita, ca iti aduce doar suferinta asa ca, vreau sa va povestesc o intamplare din copilaria mea, intamplare ce m-a impresionat foarte mult si asta pe vremea cand nu aveam mai mult de 14 ani.

Inainte de sarbatorile de iarna, m-a trimis mama in piata sa cumpar brad. Acolo, in timp ce imi alegeam bradul perfect smile emoticon , am observat un cuplu in varsta, cam la 70 ani. Fara sa vreau, am auzit discutiile dintre ei care au fost cam asa:
"- Iubita mea, ce brad iti place tie, pe acela il luam.
- Mie asta imi place dar cred ca este prea mare pentru noi.
- Daca e sa fie prea mare si sa ocupe prea mult spatiu il dam Anei, ea sigur o sa se bucure (presupun ca Ana era fata lor).
- Bine, cum spui tu, atunci asa facem, il cumparm pe acesta.”
Moment in care l-au rugat frumos pe vanzator sa lege bradul, l-au achitat si au plecat.
La plecare am observat ca se tineau de mana iar sotul, in cealalta mana tinea bradul.
Eram mica atunci si totusi m-a impresionat foarte mult blandetea si caldura din vocea lor si m-a facut sa imi doresc si eu o astfel de persoana langa mine, atunci cand voi fi batrana.
Imaginea celor doi batranei inca o mai am si acum in minte si inca cred ca exista acea dragoste adevarata.....trebuie doar sa am rabdare si va veni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu