miercuri, 24 iunie 2015

Imi iubesc viata, cu bune si rele!

Am uitat sa ne bucuram de ce avem, am uitat sa apreciem persoanele din viata noastra ce ne iubesc cu adevarat. 

Am uitat sa ne bucuram de o zi insorita sau sa dansam in ploaie.
Mereu o sa existe trecutul care nu ne da pace si viitorul ce ne ingrijoreaza.
Mereu o sa ne dorim mai mult, dar...STOP!
Ma bucur de viata mea, acum, aici si cat inca pot. 
Sa stiu ca se poate si mai bine nu face decat sa ma motiveze iar sa stiu ca se poate si mai rau nu face decat sa ma linisteasca.
Iubesc sa iau tot ce este mai bun de la zi si sa consider esecurile doar niste lectii de viata.
Iubesc sa ma trezesc dimineata cu zambetul pe buze pentru ca inca pot face asta.
Imi iubesc prietenii si familia si incerc sa le fiu aproape pentru ca ma iubesc si ei.
Vreau sa imi traiesc viata din plin si sa ma bucur de tot ce imi ofera, cu bune si rele.
Sa zambesc atunci când ar trebui sa plang si sa apreciez atunci când sunt fericita.

Iubesc viata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu