vineri, 26 iunie 2015

Cum sa mai credem in dragoste la prima vedere daca am ajuns orbi?

Am incetat de foarte mult timp sa mai merg cu capul lasat in pamant atunci când ies din casa sau sa ma asez la o masa si sa-mi scot imediat telefonul pentru a vedea ce se mai intampla pe Facebook sau pe alte retele de socializare.
Imi place atunci când ies pe strada sa observ lumea din jurul meu, sa le analizez reactiile si sa-mi imaginez ce-i framanta.

Ti s-a intamplat vreodata sa mergi pe strada si sa treaca cineva pe langa tine care sa se uite fix in ochii tai? Care este prima ta reactie, incerci sa-ti feresti privirea? De ce am ajuns sa facem acest lucru, de ce un simplu contact vizual cu o alta persoana a ajuns sa ne intimideze atat de mult?
Cred ca am ajuns sa nu mai stim sa comunicam in viata reala, ne-a acaparat atat de mult Facebook-ul incat nu mai suntem capabili nici macar sa raspundem la un zambet sau o privire frumoasa.
Surprind in restaurante sau la terase din ce in ce mai multe cupluri care nu-si schimba nici macar o privire, sunt cu ochii tintiti in telefoane si nu cred ca fac asta pentru ca nu mai au ce sa-si spuna, o fac doar pentru simplul fapt ca s-au obisnuit asa, se simt in largul lor in lumea virtuala unde viata este mult mai simpla.
Si asa ajungem sa fim singuri, sa nu mai fim capabili sa facem fata trairilor pe care ti le poate oferi un simplu zambet aruncat in treacat pe strada sau o simpla vorba frumoasa.

Cum sa mai credem in dragoste la prima vedere daca am ajuns orbi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu