marți, 23 iunie 2015

De ce m-am indragostit de el.

Tocmai ce iesisem dintr-o relatie de lunga durata si imi doream doar sa petrec cat mai mult timp singura, sa nu mai fiu nevoita sa dau socoteala unde ma duc si ce fac, sa nu mai strang de prin casa haine aruncate pe jos, sa nu mai gatesc (doar pentru mine nu fac de mancare, mananc ce apuc), sa ma pot trezi in weekend la ce ora vreau, sa nu mai vad in fiecare seara stirile din sport de pe toate canalele TV romanesti. Era momentul sa ma bucur de singuratate si totusi nu s-a intamplat asa.

L-am cunoscut prin niste prieteni comuni iar apoi a tot insistat sa ne vedem. Am incercat sa gasesc diverse scuze pentru a nu ma vedea cu el pentru ca nu imi doream nici macar o aventura asa ca ce sens avea.
Pana la urma ma convins sa ne intalnim si asa a inceput totul. Ne-am vazut si a doua zi si saptamana urmatoare si usor usor m-am trezit ca eram intr-o relatie pe care nu mi-o dorisem.
Dupa cateva luni de relatie, am incercat sa-i gasesc defecte pentru a-mi da eu singura un motiv sa ma despart de el dar era prea tarziu, fara sa vreau ajunsesem sa il iubesc si sa-i iubesc inclusiv defectele.
Si asa m-am indragostit.
Surprinzator cum dragostea vine exact atunci când nu te astepti sau nu iti doresti de parca vrea sa-ti faca in ciuda. Daca o chemi nu vine, vine doar când vrea ea, exact ca o femeie capricioasa care face doar ce are ea chef fara sa te intrebe si pe tine ce vrei. smile emoticon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu