vineri, 26 iunie 2015

Esti in gandul meu mereu!

Ma trezesc dimineata, imi beau cafeaua si ma intreb ce faci, daca te-ai trezit sau inca dormi.
Sunt in drum spre munca, dar cu gandul tot la tine.
Ma duc in pauza de masa sa mananc si ma intreb daca tie iti este foame sau daca ai mancat deja.
Vin seara acasa si ma gandesc cum ti-a mers tie astazi, daca esti obosit si daca ai ajuns acasa.
Ma bag in pat si in gand iti spun noapte buna.
Tot ce fac, zi de zi, ma arunca gandul tot la tine si m-am obisnuit.
M-am obisnuit asa si imi este bine.
Inca esti acolo-n gandul meu, inca esti o parte din mine iar lucrul acesta ma face sa-mi fie bine.
Ma sperie ziua cand te voi uita, când nu-mi va mai pasa de tine pentru ca stiu ca atunci voi iubi pe altcineva mai mult decat te-am iubit pe tine iar asta ma inspaimanta, nu stiu daca as putea face fata si daca as putea trece prin tot ce am trecut candva, cu tine.

Asa ca, imi vine sa te sun, sa-ti spun ca sunt bine si ca inca nu am uitat de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu